Bowlingtrion

Svante, Baddarn & Ciamesens reunion! Det brukar gå på tok för lång tid mellan gångerna vi ses men desto roligare har vi o desto galnare blir kvällen!! :D Vad som började lugnt och städat på Notting Hill fortsatte mindre städat med på tok för många öl & shottar på Inter Bowling och avslutades i en galen balkongfylla på Guldringen!! UNDERBAR kväll.. Tack killar!! <3

Mysiga Notting Hill på Andra Lång;

Bowlingen som gud glömde.. ^^





Lyckliga! :)


Såhär nöjd är jag efter en kväll med mina godingar..



Kommentarer
Postat av: Per

Tack själv vännen! Var en sjukt rolig kväll! Härligt att jag inte minns hela kvällen utan fick en liten aha upplevelse när jag såg korten. Kommer inte ihåg att jag slet av mig tröjan efter min enda(?) strike... Nog tur för oss alla att vi inte bowlar oftare.. Puss & kram <3

2010-08-20 @ 18:32:08
Postat av: Liv

Vad snygg du är!!! Fin tunika, är den ny? <3

Ciamesen cia cia ciabatta!!

2010-08-23 @ 10:50:01
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0