Finn Ett Klumpigt Fel..



Tänk så många gånger som folk har klagat över min kära ♥ tjock-Tv.. Alltid har jag försvarat den och att köpa en ny innan denna har gjort sitt har aldrig ens varit på tapeten! MEN.. det ser rent ut sagt förj-vligt ut till min nya inredning! Haha.. Klumpen! :D Annars är jag verkligen supernöjd med första delen av "Cia-bygger-om" :) Har bestämmt mig för en färg till min fondvägg nu, det blir grå! Ska bara lyckas välja en nyans också.. ohh dear..

Finn ett fel funkar visst på bilden såg jag nu.. :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tycker att din TV ser riktigt fin och smal ut på bilen. Gör dig ALDRIG äv med den!



Pappa.

2010-08-20 @ 23:14:26
Postat av: Liv

FINT CIIA! Blev ju hur snyggt som helst med den byrån!! Men jag håller med, tv:n ska booort!! ;) <3!

2010-08-22 @ 18:50:41
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0