Noel Ragnar ♥

I lördags döptes världens finaste lilla pojk i Älvsborgs kyrka! Vi fick oss alla ett gott skratt när Noel försökte knocka prästen genom att spotta nappen i huvudet på henne, haha.. :) Efter dopceremonin bjöds det på tårta i massor.. Prins(ess)tårta! :) Mysig dag!

Kan man vara sötare?



Doppresent är INTE det lättaste.. Jag var ute efter något orginellt, något som kan användas nu men som man ändå vill ha kvar när man blir äldre.. Kanske något som kan gå i arv?! Det tog lååång tid men efter att ha besökt varenda liten barnbutik i Göteborg, trakasserat affärsbiträdena i timmar och gnuggat mina geniknölar så fann jag äntligen. . .  den perfekta presenten! :) (Iallafall i mina ögon.. Haha!)

Gunghäst från Jabadabado;


Kommentarer
Postat av: Liv

Hej hjärtat!! <3 Hur mår du? Åh! Saknar dig! Har det väldans bra här borta men tänk då hur fantastiskt det blir när du hälsar på ^^ ! <3

Vilken perfekt present till Noel, han kommer garanterat älska sin lille ponny!! Bra med filmtipset där med, har jag något att se fram emot ikväll!! <3 LOVE

2010-08-29 @ 12:41:23
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0