I Left My Head & My Camera..

Hade tänkt lägga upp lite galna bilder från helgens festligheter men olyckligtvis (Läs: Onykter och slarvig!^^) blev jag av med min fina panasonic i lördags.. Som tur är hittade en (H)ärlig cerise skönhet denna så förhoppningsvis är den tillbaka hos en mycket tacksam & lycklig Cia-Batta inom en snar framtid! :)

Så länge kan jag bjuda på lite bilder från kvällen då Liv & jag bjöd Viktor och Anna på en riktig gourmetmiddag.. Kotlett med sambalsås och klyftpotatis.. Supersmarrigt! Fotokvalitén höll inte en riktigt lika hög standard som maten, men roligt hade vi! :)

Mys med mina fina vänner;

Viktors vin var.. Gott? :D


Haha.. (Förlåt!) ÄLSKAR ER! <3


Kommentarer
Postat av: Liv

Hahahahahah CIABATTA! Vilka tjusiga bilder :) I like!!! <3

Jag är stranded i Amsterdam. Haha =) Kommer fram till HK en dag senare än väntat, men det är helt okej ändå =)!



PUSS

2010-08-25 @ 01:12:30
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: virktor

fyyyyy fan vilken gräslig close up -bild! fast kul hade vi, undrar vems tur det är att bjuda på mat nästa gång?!.

2010-08-26 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0