Peace And Love

Musik musik musik! För tillfället känns det som att hela mitt liv kretsar runt detta underbara ämne.. :) Älskar att jobba med något som troligen är omöjligt att tröttna på. Finns så mycket bra musik, hittar ständigt nya favoriter och det finns så många begåvade artister som bara väntar på att bli upptäckta!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker med Sony Music till Borlänge och Peace & Love! :D Vi kommer endast vara med under torsdagen men jag är så GLAD och tacksam för detta galna (?) dygn som väntar! Spelschemat släpptes nyligen och tro att jag blev lycklig när jag såg att ROBYN spelar just den dagen som vi är där.. WOhoooo! :D  Kent, Robyn och Melissa Horn är dem som står högst på önskelistan under dagen.. Får hoppas att jag inte blir lynchad bara, Robyn ligger ju trots allt under Emi Music.. Haha.. ;)


Kommentarer
Postat av: Liv

Roooooligt =)! Det är just sånt här som gör jobbet värt<3 Njut! =)

2010-06-24 @ 11:29:48
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0