Twilight Eclipse

Idag bar det av på pressvisning tillsammans med Marie! :) Vi åt först en god lunch ute i solen på Danilo och sedan blev det vip-salongen där den tredje Twilightfilmen visades! Vet inte riktigt vad jag tycker.. Den var absolut bra men jag saknar fortfarande den där magin mellan Bella & Edward som fanns i den första filmen.. Kanske har bytet av regissör nått med det att göra? Men hur som jag gillar den och nu vill man ju givetvis se den fjärde filmen också.. Funderar på att läsa böckerna under tiden, dem ska vara ruskigt bra har jag hört! :)
 


Kommentarer
Postat av: Vem är Per

Haha, jag visste det! Du ser bara på de där filmerna för kärlekens skull ;) Måste dock säga att de här filmerna är typiska tjejfilmer. Jag kollade på de två första och tyckte de var rätt sega. Den andra filmen tog mig fyra dagar att kolla klart på... Jag hittade så många andra saker som var mer intressanta än den filmen.

Förresten, du som jobbar med musik och sånt, kan inte du skicka lite förslag på musik som är bra till mig? Jag behöver lite ny musikinspiration. Kram kram

2010-06-30 @ 14:04:58
Postat av: Liv

What can i say? GREAT MINDS THINK ALIKE <3 ;)

Saknar dig sötnos. Hoppas att Peace&Love bjuder på galna äventyr & ger utrymme för en maaaassa spännande back-stage skvaller =P! PUSS

2010-07-01 @ 17:26:14
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0