Working 9 To ??

Det var definitivt världens segaste vår på jobbet.. Dagarna gick snigel, inget kändes motiverande och arbetslusten var som bortblåst. Ett tag var det så illa att jag faktiskt började leta nytt bland platsannonserna. Jag och Marie åkte iväg på en liten roadtrip i Sverige och för stunden kändes allt superkul igen, men det var tyvärr alltför lätt att falla tillbaka i samma mönster igen. Vändpunkten blev våra Teamdagar. Det var så skönt att få komma iväg och känna lite gruppkänsla igen. Kom tillbaka till jobbet med massa ny energi och känslan av att det faktiskt kan vara roligt att gå till jobbet letade sig tillbaka till mig! Önskade dock fortfarande att jag hade ett projekt, en utmaning som krävde lite kreativitet..

Men man ska passa sig för vad man önskar för plötsligt sa det bara PANG!! Haha.. :D Allt kom på en gång. Började med att jag blev tillfrågad om att anordna årets leverantörsmässa, blev oerhört glad att få chansen ytterligare ett år och tackade givetvis ja. All den där tiden som jag hade över på jobbet försvann. När jag insåg det började fler och fler projekt ramla in.. Höstens event, jubileum, marknadsföring, rockbåten (berättar mer om det när jag vet mer detaljer.. kan bli storslaget! ;), utbildningar, nyöppningar, inventering, julhandel.. Så mycket som händer den resterande delen av året, dessutom med ett helt nytt Team! :D Galet galet.. jag kommer INTE klaga på att jag har för lite att göra i vilket fall.. nu har jag definitivt en utmanande höst framför mig! HJÄLP!? :D

På tal om jobbet så blev jag medbjuden på Roadtrip med Sony Music. Så den 1:e Juli bär det av till Borlänge och Peace & Love-festivalen.. Så glad att jag fick tillåtelse från jobbet att följa med. Har en känsla av att det kommer bli CRAZY.. :D

Kent är en av artisterna på agendan, ska bli så kul att se dem Live.. LÄNGTAR! :)



Kommentarer
Postat av: Liv

Ååååååhh! FY VAD KUL! =D Peace & Love!! Stannar du hela festivalen?? Tänk att du får se JAY-Z och ROBYN! Vilken DRÖM! =) E lite sugen jag med.. <3

2010-06-19 @ 10:27:52
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Cia

Åhhh hade önskat att det var så.. Tyvärr kommer jag bara vara där en dag! Vet inte riktigt ännu vilka vi kommer se men kent och Fantastiska Melissa Horn iaf!! :)

2010-06-22 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0