Vart Är Vårt Samhälle På Väg?

Har hört en helikopter cirkulera runt i området i några timmar, blev tillslut nyfiken och gick in på gp.se.. Läs Artikeln här Läser man under "Detta har hänt" blir man ju mörkrädd.. Ett 20-tal ungdomar (Ursprung?!) som kastar sten mot polisen när de skyddar de brandmän som försöker släcka anlagda bränder i området.. Bilar, skolor och socialkontoret har stått i lågor i Tynnered de senaste dagarna! När ska Sverige vakna? Jag är så trött på allt daltande, Ska man verkligen få bete sig hur som helst i det här landet? Snart vågar man ju inte gå utanför dörren längre! Fan jag blir så arg!!!


Kommentarer
Postat av: Liv

Man slutar aldrig förvånas.... =/ Tragiskt är det!!!

2010-06-08 @ 20:34:54
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej! Jag hörde också helikoptern och undrade vad det var som hänt. Förvånad, nej det måste bli som Lennart säger. Sätt ut prickskyttar på taken så slutar de snart.

Hoppas att du mår bättre idag.



Pappa.

2010-06-10 @ 08:37:42
Postat av: Gunnel

Hej!

Visst blir man förbannad. Man orkar snart inte läsa om alla dessa idioter som bara får en klapp på huvudet.Det kan inte vara rätt att polis och räddningstjänst skall behöva riskera sina egna liv när dom gör sitt jobb. Jag håller med föregående talare,

2010-06-14 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0